Contact Bel (024) 388 22 99 Vacatures
Menu
Powering
your potential

In contact met de hele wereld

Jordy Roor (38) werkt als International Service Manager bij Caotech B.V. Na 11 jaar werkzaam te zijn geweest bij dit bedrijf heeft hij besloten te emigreren naar Nieuw Zeeland. In deze blog vertelt hij meer over Caotech en zijn werk als International Service Manager.

Kan je wat over jezelf vertellen?

“Ik ben 38 jaar oud en kom uit Amsterdam. In mijn vrije tijd ben ik graag met muziek bezig, sport ik veel en ga ik er graag op uit met vrienden. Ook reis ik graag. Dat is één van de redenen waarom ik 11 jaar geleden bij Caotech terecht ben gekomen. Caotech zocht iemand die installaties in het buitenland kon plaatsen en opstarten, dit leek me een leuke uitdaging! Uiteindelijk ben ik doorgegroeid naar International Service Manager. Omdat ik heb besloten te emigreren naar Nieuw Zeeland zijn we op zoek naar een nieuwe Manager Service.”

Hoe ziet het team van de Manager Service eruit?

“Het team bestaat uit 5 medewerkers met leeftijden variërend tussen de 19 en 50 jaar oud. Dit zijn allemaal buitendienstmedewerkers, en werken grotendeels zelfstandig. Zij zijn ongeveer 50% van de tijd op reis en 50% van de tijd op de zaak. Op die is er regelmatig onderling contact. Als Manager Service is het belangrijk dat je jouw werkervaring met de buitendienstmedewerkers deelt, hen op weg helpt en ondersteunt. Tegelijkertijd is het ook belangrijk om hen genoeg vrijheid te geven om zichzelf te kunnen ontplooien. Daarnaast is de sfeer in het bedrijf bijzonder goed! We hebben een klein team waardoor de communicatielijnen kort zijn. Dit betekent dat je makkelijk contact hebt met je collega’s. Je kan elkaars kantoren makkelijk binnenlopen om een gesprek aan te gaan.”

Wat wordt de grootste uitdaging voor de toekomstige Manager Service?

“Een leuke uitdaging is het modelleren en finetunen van de structuur van de serviceafdeling. Het is de bedoeling dat de serviceafdeling steeds meer kader krijgt. Ik heb de serviceafdeling zelf opgebouwd en heb mijn visie daarop toegepast. Aan de nieuwe Manager Service is het de taak dit verder vorm te geven. Een andere uitdaging is het analyseren van proces gerelateerde problemen. Op dit gebied zal de Manager Service van grote waarde zijn voor de Service Engineers. Het is ook belangrijk dat je goed kan luisteren. Je moet je kunnen inleven in de problematiek van de Service Engineer én de klanten. Het is vooral belangrijk dat je echt een mensenmens bent met een groot gevoel voor techniek.”

Wat is jouw leukste werkervaring?

“Het leukste wat ik heb meegemaakt bij Caotech is het samenwerken met allerlei verschillende culturen. Omdat je vaak in contact staat met de hele wereld doe je ontzettend veel kennis op over allerlei culturen. Je gaat samen met de lokale club van mensen aan de slag, dat zijn ervaringen waar je veel kennis van opdoet! Het zijn momenten dat je, door deze mensen en culturen, een groot begrip gaat krijgen voor mensen in je directe omgeving. Hierdoor zie je de wereld toch anders dan dat je gewend was. Jouw denkkader, mening, persoonlijkheid én over hoe de wereld denkt kan hierdoor veranderen. Ik ben door mijn werk zeker een ander mens geworden.”

 

Meer weten over de functie van Manager Service bij Caotech? Bekijk de vacature of neem gerust contact op voor meer informatie.

Meer weten over de functie van Manager Service bij Caotech? Bekijk de vacature of neem gerust contact op voor meer informatie.